31 Ocak 2009 Cumartesi

nerede bu gölgem reha muhtar?

evet kendisini uzun bir süredir görememekteyim. hadi görsem eskiden olduğunu gibi kendi gölgemi yakalamaya çalışsam kayıp düşerim. Düşme konusunda çok dertliyim. Bunları yazmadan önce otobüse yetişmek için koşarken 4. düşüşümü kayda geçirdim. Bu sefer gerçekten etkileyiciydi. nasıl oldu tam anlamadım ama sol ayağım yerden pek yükselmese de sağ ayağım sağa doğru uzunca bir havalandı. ve sonra sol popomun üstündeydim. sarhoş finlere hiç taviz vermeden kalkıp aynı hızla devam ettim...

evet gölge... coğrafya ve ilgili bilgilerim zayıf. saat kaçta nasıl gölge olur hatırlamıyorum. tek bildiğim bir şey var o da 21 Aralık'ta ben taaaaa hala Ankara'da finallere girerken burda en uzun gece yaşandı ve şimdi git gide günler uzuyor. ilk geldiğim günler güneşi daha çok görüyordum şimdi haftada bir görüyorum.
Geçen haftasonu Sauvo'daydım. Donmuş Baltık Deniz'ini izleyip "lan üstünde yürüsem mi acaba" diye düşünürken. Birden bu oldu..



hala Lucie ile napsak diye karar veremezken işte özlemle beklediğim an:



ve sonunda burdayım


oh sunshine.

evet çok uykum var. ve size bunu çalıyorum:http://www.youtube.com/watch?v=ipPgNrVAcno&feature=related

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder