9 Nisan 2009 Perşembe

minulla on polkupyörä

en önemli haberi vermeyi unutmuşum. artık bir bisikletim var!!! sonunda!! bisiklet burda tam bir "fortune" olsa gerek. gittiğim dükkanlarda 2. elleri 170 eurodan başlıyordu. 1. ellere bi baktım 400 eurodan 1000euro ya kadar var. oha o paraya bizim oralarda motorsiklet alırsın be. neyse sonra 2. el eşyalar satan bi yere gittim ordan 60 euroya aldım. umarım ben gideseye kadar dayanır. zaten önde lambası yok gece naparım bilmiyorum.
dün bisikleti aldıktan sonra kilidimin olmadığı aklıma geldi. kilitsiz bıraksam kesin biri alıp götürür. beni bulur çünkü böyle şeyler. adam bi market gösterdi şehrin bi başka kısmında. orda ucuz olur dedi. bende ya bismilla panik içinde ilk bisiklet turumu yaptım. kimseyi ezmedim. küfür yemedim. ama bu kadar olur giderken yolda 4 tane arkadaşımla karşılaştım. dur kalk zor oluyor. ama hoşuma gitti. karşıdan bisikletle geliyorsun sonra durup muhabbet ediyorsun. arabada bu keyif yok. ama karar verdim bisiklet magandası olucam.
vın vın.

edit** 2. günümde popomun üstüne oturamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder